Uncategorized

Recenzia: zachránené: Príbehy 12 mačiek, s očami

pre každú zachránenú mačku, je tu príbeh. Niektoré záchranné príbehy sú srdečné, inšpiratívne a radostné. Niektorí vás nútia plakať toho, čo niektoré mačky museli vydržať skôr, ako objavia ich trvalo domov, ako aj iní vás nútia obdivovať serendipitu, ktorá je tak bežne súčasťou záchrany.

Dvanásť mačiek v záchrane, zbierka príbehov editovaných Janiss Garzou, človekom za neskorom trblietkom, dizajnérskym mačkou, ako aj vydavateľom blogu Shimmer Feline, pochádzajú zo všetkých pozadí. Sú to knižničné mačky, blogeri, ako aj tajné hviezdy. Ich skutočné životné záchranné príbehy sa rozprávajú v hlasoch mačiek.

Je tu Ráma, čierna mačka s srdcom Panther, ktorá dostáva podporu od čierneho mačacieho mačacieho obdobia, ktorá prišla predtým, ako aj pomaly sa učí závisieť, ako aj ako jej ľudia. Existuje Rascal, ako aj jeho súrodenecký Rocco, nakoniec sa stal súčasťou milujúcej domácnosti po tom, čo stratil svoj predchádzajúci dom, ale dvakrát, ale dvakrát, keď ich starší strážcovia už nemusia starať. Rovnako ako aj Ryker, ktorý zdieľa príbeh svojej záchrany z dúhového mosta, ako aj dohliada na ďalšie mačky jeho osoby, ako aj odporúčania dodávok ďalej.

Príbehy sa dotknú vášho srdca. Aj keď je dvanásť príbehov odlišných, sú to rovnako univerzálne príbehy o súcite, starostlivosti a láske. Keď uspokojíte mačky, nepochybne veríte príbehu svojej vlastnej záchrannej mačky. Táto kniha je poctou trvanlivosti záchranných mačiek, ako aj podobným listom týmto špeciálnym mačkám.

Každý, kto prispievajúci autor vybral záchranu, aby získal časť príjmov z predaja knihy. Ak sa chcete skontrolovať oveľa viac o záchranách propagovaných prispievateľmi, pozrite si Shimmer Cat.

Dostal som kópiu tejto knihy od editora. Získanie bezplatnej kópie neovplyvnilo moju recenziu.

Ingrid King

Rovnako sa vám páči:
Recenzia: zachránený zväzok 2: Liečivé príbehy 12 mačiek, s očami

Recenzia: mačička v okne, ako aj ďalšie príbehy mačiek, ktoré sa nám páčia

Recenzia: Lola: Denník zachráneného mačacieho mačiek od Dawn White

«7 dôvodov na udržanie mačiek v interiéri
maximálny pohlavný majster »

8 komentárov k recenzii: zachránené: Príbehy 12 mačiek, s očami

Arden Twining hovorí:

3. marca 2015 o 12:21

Chcem len osloviť komentár akémukoľvek typu osoby, ktorá uvažuje o záchrane/prijatí mačiek, ktorá je v ťažkých okolnostiach: urobte to! Zachránili sme dve mačky, ktoré boli v tvrdých scenároch, ako aj v dôsledku toho sme boli tak potešení. Potenciálni osvojovatelia môžu váhať vybrať konkrétne mačky, pretože sa nezdajú byť priateľské. Je to poľutovaniahodné, pretože to môže naznačovať, že mačička nikdy neobjaví dom. Mačací mačička, ktorá bola zneužívaná, zanedbávaná alebo opustená, ako sa vyžaduje online polotraseovým spôsobom, sa zvyčajne bude správať stiahnutým alebo obranným spôsobom-tieto návyky však nemusia byť nevyhnutne trvalé! Majte na pamäti, že keď sa nebezpečenstvá odstránia, mačiatka sa bude môcť uzdraviť, ako sa objaví jeho skutočná postava. Mačky sú mimoriadne odolné bytosti. Sú schopní šliapať, ako aj s ľuďmi, ktorí im ukazujú, že sa starajú.

Náš vážený Duncan bol šesť mesiacov ponechaný v neobsadenom dome. Bol čistokrvným ragdollom, ako aj ako každý jednotlivec, ktorý pozná plemeno vie, sú Ragdolls prírodnými spoločníkmi a je škodlivé nechať ich na pokoji na dlhšiu dobu. Keď sme ho prijali, bol vystrašený. Nikdy nebol mimo tohto domu (s výnimkou išiel k veterinárovi), pretože bol mačiatkom; Mal šesť, keď sme ho prijali. Nechápal nič iné, ako nám nerozumel. Vytie hodiny v noci v prvých dvoch týždňoch a skryl sa pred nami. Trial sa. Trvalo to trpezlivosť, poskytovalo mu veľký priestor a nechalo ho pozorovať nás z miesta, ktoré cítil bez rizika-rovnako ako som spomenul trpezlivosť … nakoniec však nielenže zotavil svoju vtipnú, priateľskú, úchvatnú, podmanivú osobnosť , nakoniec bol srdcom nášho domu.

Prijali sme Riley v septembri. Bol opustený a tiež žil s kolóniou divokých mačiek. Jeho postava čerpala záujem záchranárov, ale zachytenie ho však trvalo mesiace (bol priťahovaný k ľuďom, bol však opatrný a vystrašený), takže musel vonku stráviť mimoriadne chladnú zimu. Keď bol uväznený, bol kastrovaný a veterinár si strčil ucho, pretože sa predpokladá, že je divoký. Dáma, ktorá ho uväznila, ho vzala dom na podporu, ako aj za jeho stiahnuté obranné návyky, bolo zrejmé, že bol domácou mačkou, pravdepodobne ako mačiatko. Existuje niekoľko teórií o tom, ako presne sa týkal, aby bol vonku: možno bol domácim miláčikom vysokoškolských stážistov, ktorí ho prijali na rok inštitúcie a potom ho pustili, domáceho maznáči rovnakonull