Uncategorized

Recenzia knihy: Séria Theda Krakow od Clea Simon

Predtým som vyhodnotil pravdepodobné pazúry Clea Simon, ktorý je štvrtým zo série. Všetky knihy fungujú spisovateľka Bostonu na voľnej nohe Theda Krakow, ako aj jej mačací Musetta. Pretože je vždy oveľa zábavnejšie skontrolovať sériu od začiatku, veril som, že ponúknem hodnotenia pre prvé tri knihy pre vás.

Mew je za vraždu je prvým v sérii. Okrem vynikajúcich tajomstiev, ktoré sa začína, keď sa Theda objaví v regionálnom dome „mačacej dámy“, aby sa s ňou pohovorila, a objavuje jej mŕtvych, ako aj ktoré sú podozrivé podozrivé od čašníky s kávou, ktorá pomáhala pri utrpení vraždy. Starostlivosť o mačky pre schizofrenického syna obete, Simon ju tiež zdieľa ako Cambridge, prostredie príbehu, okrem jej nájazdov na hudobnú scénu v Bostone. Táto kniha je plná dobre vyvinutých a sympatických postáv a je úplne príjemnou kontrolou, ktorá ponecháva návštevníka viac. Našťastie v tejto sérii sú tri ďalšie knihy.

Cattery Row je druhá kniha v sérii. V tejto knihe sa dostaneme do sveta show Cats, ako aj do scény v oblasti Boston Area, ako aj scény. Keď sú odcudzené show mačky, ako aj thedino dobrý priateľ Rose, chovateľ rodokmenných mačiek dostáva riziká a nakoniec sa podieľa na krádežoch, ako aj vtedy zavraždený. Kamarát mal čokoľvek, čo skončilo s krádežami mačiek. Zatiaľ čo sa ponorí do riešenia krádeží mačacích mačiek, ako aj vraždu jej priateľky, vydierajú sa hudobníčka, dobrá priateľka Thedy, a postupne sa stiahne. Sú tieto dve okolnosti spojené?

Toto je dobre vyrábané tajomstvo s nesmierne sympatickou hrdinkou, ako aj kombináciou mačiek, ako aj rockových, ako aj Roll, robí z toho úplne príjemné čítanie. Obzvlášť som sa tešil z tohto druhého nahliadnutia do sveta Thedy od Simonovho výnimočného rozvoja charakteru. Theda naďalej rastie, keď jej lepšie rozumieme. Rovnako ako si nepamätáme Musettu, Thedov mačku, ktorý má vždy labku pri riešení tajomstva.

Výkriky, ako aj fúzy sú tretím v sérii, rovnako ako je to ešte veľa intenzívnych. Zatiaľ čo Theda skúma nové dizajnérske lieky, ktoré ohrozujú hudobníkov, fanúšikov a jej dobrých priateľov v rastúcej hudobnej scéne v oblasti Boston, je lobista zvierat zabitý šoférovým šoférom pri záchrane divokých mačiek. Keďže sa Theda, ako aj jej dobrý priateľ Violet sa snaží zachrániť polopriepustné mačky pred tým, ako v zime mrazivej Novej Anglicka zimalo, je zrejmé, že smrť aktivista bola oveľa viac ako len nehoda. Keď sa Theda začína vyšetrovať, jej priateľ, detektív vraždenia, sa zotavuje z poškodenej nohy a nie je nadšený zapojením Thedy do týchto vyšetrovaní. Okrem toho začína mať podozrenie na jedného zo svojich priateľov a objavuje jej lojalitu vyhodnotené na všetkých frontoch. Keď jej chránená mačiatka Musetta zmizne, theda nebezpečenstvo čokoľvek, ako ju dostať späť, ako aj vyriešiť prípad.

Simon opäť zvládne integráciu vynikajúceho tajomstva s nádhernými, viacrozmernými postavami. Teraz sa cítime, akoby sme pochopili Thedu, aj keď sme vždy ohromení zákrutami, ako aj zákrutami deja, ako aj THEDA život.

Viac informácií o Clea Simon, ako aj o jej knihách, nájdete v jej stránkach

A čoskoro sa stane na vedomí mačiek – rozhovor s autorom Clea Simonom, ktorý sa pripravuje na predstavenie svojej prvej knihy v úplne novej sérii Shades of Gray.

Ingrid King

Rovnako sa vám páči:
Recenzia knihy: Gray Zone od Clea Simon

Recenzia knihy: „Pravdepodobné pazúry“ od Clea Simon

Recenzia knihy: Shades of Gray od Clea Simon

«Od starostí po nádej, ako aj lásku
Existuje spojenie medzi farbou mačiek a temperamentom? »

3 komentáre k recenzii knihy: Séria Theda Krakow od Clea Simon

Layla Morgan Wilde hovorí:

7. september 2009 o 12:33

Skutočne robím. Merlin My Mama’s Young Boy to vyžaduje každý deň. Coco sa v poslednej dobe odolala (dokonca aj na diaľku), že nebola sama.

Odpovedať

Ingrid hovorí:

7. september 2009 o 6:58

Ďakujeme, že ste sa prihlásili na odber mojej stránky, Layla. Dúfam, že sa vám v tejto sérii potešíte.

Vždy je dobré uspokojiť kolegu z praktického lekára. Využívate ho na svoje mačky? Zistil som, že veľa mačiek je mimoriadne vnímavých na energiu.

Odpovedať

Layla Morgan Wilde hovorí:

6. september 2009 o 21:45

Ďakujeme, že ste šli do soboty, ako aj do Boomer Muse. Prihlásil som sa na odber vašej stránky. Ako hlavný nadšenec mačiatka, ako aj návštevník, som šokovaný, že som o tejto sérii nikdy nepočul, ale bude to hľadať. Pri prehliadaní vašich stránok som mal moment AHA … všetky tieto knihy o mačkách vrátane vašej nadchádzajúcej knihy! poskytol mi nejaké nápady. Btw, robím tiež reiki?

Odpovedať

Zanechajte odpoveď rakovinunull